تبلیغات و بازاریابی در فنلاند
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در فنلاند


مشخصات مصرف کننده
جمعیت فنلاند در حال پیر شدن است. سن متوسط ​​6/42 سال است. نرخ رشد جمعیت 0.33٪ با 27.6٪ جمعیت زیر 24 سال و 34.7٪ جمعیت بالای 55 سال است. به طور متوسط ​​، در هر خانواده 2.1 نفر وجود دارد و 3/41 درصد آنها تنها زندگی می کنند و 50 درصد آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت زن و مرد به ازای هر 100 زن 97 مرد است. تخمین زده می شود که 4/85 درصد از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. اکثریت جمعیت در جنوب زندگی می کنند ، در حالی که جمعیت در شمال پراکنده تر است. شهر اصلی هلسینکی است و 1.279 میلیون نفر جمعیت دارند. سطح تحصیلات در فنلاند نسبتاً بالا است ، 58٪ از بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 42٪ در دانشگاه شرکت کرده اند. در جمع فعال ، 9/24 درصد افراد حرفه ای ، 19 درصد تکنسین ، 19 درصد کارمند صنفی یا خدماتی ، 10/6 درصد صنایع دستی و کار دستی ، 7/3 درصد متصدی دستگاه و مونتاژ ، 6.1 در حرفه واسطه ، 8/5 درصد منشی هستند. 3.4٪ مدیر ، 3.2٪ كشاورزی و 0.3٪ در ارتش هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP حدود 39،761 یورو است. دستمزدها در سال 2018 با 4.6٪ و متوسط ​​حقوق سالانه 37 044 یورو افزایش یافته است. قدرت خرید در سال 2018 2.4٪ افزایش یافته است و پیش بینی می شود در سال 2019 به لطف دستمزدهای بالاتر 1.9٪ افزایش یابد. پیش بینی می شود در سال 2020 به دلیل افزایش مشارکت های اجتماعی 1.3 درصد افزایش یابد. درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده برای هر نفر حدود 20،300 یورو است. میزان مصرف در سال 2018 علی رغم کاهش در سه ماهه سوم 15/0٪ افزایش (0.29٪ + و 81/0٪ +). شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی 26.8 ، سطح پایین در بین کشورهای اروپایی است و چندین سال رو به کاهش است. در سال 2017 ، مردان به طور متوسط ​​39.984 یورو پرداخت می شدند در حالی که به زنان 33،252 یورو پرداخت می شد.
رفتار مصرف کننده
فنلاند یک جامعه مصرف کننده است که تعیین کننده اصلی خرید آن کیفیت است. امنیت ، منشأ محصول ، تصویر برند از دیگر عوامل مهم است. رعایت استانداردهای اروپایی تضمین کیفیت محسوب می شود و مکان های خرید ممکن است متفاوت باشد. مصرف کنندگان برای خرید سریع به اینترنت می روند. محبوبیت مراکز خرید رو به رشد است (387 میلیون بازدید کننده در سال) و فروشگاه های تخصصی هنوز هم مورد توجه قرار می گیرند. قیمت ها در فنلاند زیاد است ، میانگین سبد یک فنلاندی بالاتر از سایر مناطق اروپا است. اعتماد مصرف کننده زیاد است ، اما بین ماه های مه و دسامبر سال 2018 کاهش یافته اما در ژانویه 2019 ادامه داشته است. خرید اینترنتی آنلاین 7 تا 10٪ از کل خریدهای خرده فروشی را تشکیل می دهد. این بخش به رشد خود ادامه می دهد (در سال 2017 + 8٪). مصرف کنندگان فنلاندی معمولاً از نظر فناوری ، چه برای خرید از طریق رایانه ، رایانه لوحی و چه از طریق تلفن هوشمند راحت هستند. اینترنت همچنین می تواند اطلاعات مربوط به محصول را جستجو کرده و آن را مقایسه کند. فنلاندی ها به طور کلی از محصولات داخلی حمایت می کنند ، اما مارک های بین المللی نیز سهم بازار رو به رشدی را جذب می کنند. با این حال ، محصولات خارجی عمدتاً هنگام هدف قرار دادن یک بخش خاص خریداری می شوند.

برای حفظ مصرف کنندگان فنلاندی ، اغلب لازم است روی خدمات به مشتری و تجربه خرید تمرکز کنید. حدود 60٪ از جمعیت در سال 2018 در شبکه های اجتماعی فعال هستند. با این حال ، 22٪ در یک نظرسنجی گفتند که آنها به طور داوطلبانه زمان صرف شده در شبکه ها را کاهش داده اند. حتی اگر دسترسی به اطلاعات و نظرات کاربران بر مصرف تأثیر بگذارد ، اینها اصلی ترین عامل توضیح کتیبه های سایتهای شبکه های اجتماعی نیست. حفاظت از داده ها مسئله مهمی برای جمعیت است و دسترسی و محافظت از داده ها مورد نظر است.

روندهای نوظهور مصرف کننده در فنلاند مربوط به حفاظت از محیط زیست یا ارزشهای مترقی است. در واقع ، یک مطالعه از گروه NPD اظهار داشت که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به سمت شیوه های غیر جنسیتی حرکت می کنند. علاوه بر این ، یک مطالعه K Group نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به غذاهای با کیفیت و زیست محیطی علاقه مند هستند. مصرف وعده های غذایی آماده برای سلامتی در حال افزایش است. محصولاتی که ساده ، کاربردی ، با حداقل بسته بندی و با احترام به محیط زیست هستند به طور فزاینده ای مصرف می شوند. فروش محصولات ارگانیک در سال 2017 13٪ افزایش یافته است. همواره با یک روش احترام به مصرف مرتبط است ، اقتصاد مدور در کشور توسعه یافته است. بازار دست دوم به لطف فروشگاه ها بلکه اینترنت نیز در حال رشد است. اقتصاد تقسیم (Airbnb و غیره) به ویژه در هلسینکی در بخش حمل و نقل ، مسکن و مواد غذایی در حال توسعه است.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: